top of page

?מה? כבר נגמר הסמסטר


לא שמנו לב איך הזמן טס, והנה בסוף השבוע הבא יסתיים סמסטר א', ובמהלך החודש לאחר מכן תהיה תקופת ההגשות במחלקה לעיצוב.

אז מה צפוי לנו?

בעיצוב תעשייתי יוגשו למעצב רן לרנר שני פרויקטים: הראשון עיצוב גופי תאורה, והשני פיתוח מוצרים עבור המוסד לבטיחות וגהות, פרויקט בו הסטודנטים בשנה ב' מפתחים מוצרים מבוססי ארדואינו שישמשו לאזהרה ומניעת תאונות בסביבות עבודה שונות (ותודה לסגל המחלקה לאלקטרוניקה שתומכים בפיתוח המוצרים). הסטודנטים בשנה ב' יגישו דגמים ידניים של עיצוב מחדש למוצרים קיימים לראש המחלקה ברק הריסון, ודגמים מוקטנים והדמיות של עיצוב תערוכות למרצה משה ויזנבליט.

כיתת מדיה א' יגישו עבודות צילום, בקורס עם המרצה מוטי אבן-חן, עבודות בתולדות האמנות בקורס עם המרצה ד"ר ענת מוברמן, עבודות רישום עם האמנית אופירה אבישר, ועבודות פיתוח קונספט גרפי עם המעצב דדי זוהר.

הסטודנטים בכיתת מדיה ב' עובדים במרץ לקראת ההגשות של עבודות מיתוג עם המעצבים שלומי הוניג ודנה תרם, עבודות אינדיזיין עם המרצה מוטי ארנבאייב, פרויקטים ב-UX יגישו למעצבת יעל אבירם, עבודות אנימציה למרצה צביקה פולק, והדמיות תלת-מימד עם סמסון שפראן.

בכיתת מדיה ג' אנו מצפים לסרטוני וידאו ואנימציה לימודיים (עבור מרכז פיתוח ההדרכות של אורט, בהנחיית ראש המחלקה ברק הריסון) שיסבירו לתלמידי תיכון תכנים לקראת הבגרויות. גם בכיתה זו יהיו פרויקטים מענינים בתחום חוויית המשתמש (UX) ועבודות אפטר-אפקטס, יחד עם הגשות ביניים של פרויקט הגמר.

וואו! יהיה מעניין!

בהצלחה לכל הסטודנטים!


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Archive
bottom of page