top of page

פרויקט גמר - המסע שלי | תהל וינשטוק אפליקציית "מזל טוב"


תהל וינשטוק בוגרת מגמת עיצוב מדיה 2020 מספרת על פרויקט גמר שעשתה בהנחיית ראש המחלקה ברק הריסון.

תהל עובדת כיום כמעצבת עצמאית. האפליקציה שפתחה ועיצבה עוסקת בארגון אירועים, תחום שהיא למדה ובקיעה בו. האפליקציה קיבלה את השם "מזל טוב " והיא נותנת מענה לאנשים שרוצים לארגון אירועים באופן עצמאי.

באפליקציה ניתן לתכנן סוגים שונים של אירועים ולארגן אותם בקלות עם כל המרכיבים הנחוצים לאירוע - מקום, כיבוד, אטרקציות, עיצוב והזמנות לאירוע.

אתר פרויקט אפליקציה https://tahel7895.wixsite.com/mazaltov



1. איך בחרת את הנושא לפרויקט ?


את הנושא של הפרויקט היה לי מאד קל לבחור. ידעתי מראש שיהיה מדובר בארגון אירועים. ראש המחלקה, ברק הריסון, אמר לנו עוד בזמן לימודי השנה השנייה שלנו - "תחשבו איזה נושאים הכי מעניינים אותכם ותבחרו באחד מהם לפרויקט. פרויקט גמר הוא משהו שנפתח אותו ונתעסק בו שנה שלמה, והוא יהיה פרויקט הדגל של תיק העבודות שלכם."

בעבר למדתי הפקת אירועים ואני מפיקה אירועים למשפחה וחברים וידעתי שזה בדיוק הנושא שלי. כשמצאתי שלא קיימת אפליקציה בנושא ארגון אירועים ידעתי שיש מה לחדש בתחום.


2. מה היו הקשיים שלך ומה הלך לך בקלות ?


הפרוייקט עצמו יחסית הלך בקלות. ברגע שעשיתי מחקר די מקיף וארגנתי לי את כל החומר היה די פשוט לעבור לשלב התכנון והעיצוב. החלק הכי קשה היה תכנון חוויית המשתמש ( UX (user experience - לחשוב על מפת הזרימה של האפליקציה איזה עמוד מוביל לאיזה עמוד זה דרש ממני הרבה תכנון ומחשבה על כל פרט קטן ועל כל כפתור. לעומת זאת מבחינת העיצוב של הממשק עצמו - UI (User Interface) - הלך לי יותר בקלות כי ידעתי לאיזה סגנון עיצובי אני מתחברת ולאן אקח את האפליקציה שלי עוד מתחילת הפרויקט שלי.


wireframes / תהל וינשטוק, אפליקצית" מזל טוב"

3. מאיפה הגיעה ההשראה לעיצוב ?


ההשראה לעיצוב הגיעה ממחברות ויומנים שהיו לי כשהייתי קטנה ובהם הייתי משרבטת כל מיני רעיונות ואיורים. לכן הרקע באפליקציה הוא עם פסים (בדומה למחברת שורות) והאייקונים בסגנון של איור ידני. רציתי שיהיה מראה קליל ומשמח בהתאם לתוכן של האפליקציה.


תהל וינשטוק , אפליקצית "מזל טוב" / אייקונים של האפליקציה


4. מה היו הצעדים המשמעותיים שקידמו את יצירת הפרויקט ?


מה שהכי קידם את הפרויקט הוא מחקר. ברגע שעושים מחקר מקיף ולומדים את נושא הפרויקט מאד קל לעשות בחירות עיצוביות. העצה שלי - לא לדלג על החלק הזה אלא לקרוא הכל ולהיות מאוד מסודרים.


תהל וינשטוק , אפליקצית "מזל טוב" / עמוד נחיתה ופרסום למדיה דיגיטלית



5.האם היתה לך שיטה לעבודה?


מבחינת השיטה - מאד הקפדתי להיות בקצב טוב ביחס לעוד סטודנטים, ולהתקדם לפי הנחיית המנחה ולעבוד בצורה מסודרת.


6.האם יש לך עצות לסטודנטים לעיצוב?


קודם כל לא להיבהל מהפרויקט עצמו. להיות מסודר ורגוע מבחינת המשימות, ולהשתמש בניסיון וכל הכלים שלמדת.



לתיק עבודות של תהל - https://www.behance.net/tahelvinshtock




Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Archive
bottom of page