top of page

פרויקט גמר -המסע שלי | " BOOBA " איילת רום

איילת רום בוגרת המחלקה לעיצוב מדיה במחזור 2019 מספרת על פרויקט הגמר שעיצבה בהנחייתו של ראש המחלקה ברק הריסון. איילת עובדת כיום כמעצבת בחברת הקוסמטיקה Gernetic וכמעצבת עצמאית.

האפליקציה שפותחה ועוצבה על ידי איילת קיבלה את השם "BOOBA", והיא נותנת מענה לאנשים שרוצים לעצב בעצמם בגדים לפי גיזרה, אורך, בד וצבע. האפליקציה פונה לקהל יעד של נשים בגילאי 18-35.

אתר פרויקט אפליקציה https://ayeletyrom.wixsite.com/booba



איילת איך בחרת את הנושא לפרויקט ?

בחרתי את הנושא של עיצוב אישי לבגדים כי יצא לי לא מעט פעמים שבגד שרציתי לקנות היה חסר בו משהו. לפעמים הבגד היה ארוך מאוד או רחב מדי והייתי צריכה, בנוסף לקניה, גם ללכת לתופרת ולבצע שינויים. לפעמים הבגד התאים אבל הטקסטורה של הבד לא התאימה לי. הרבה לקוחות לא קונים בגד מסוים כי הוא לא נראה טוב על הגוף. בעזרת האפליקציה כל אחת תוכל לעצב לפי איך שמתאים לה ואיך שהיא אוהבת.

מה היו הקשיים שלך ומה הלך לך בקלות ?

הקושי העיקרי שלי בפרוייקט היה עיצוב הלוגו. יצא לי לשנות את השם והלוגו ואת העיצוב עצמו שבועות ספורים לפני הגשת הפרוייקט. מה שהלך לי יותר בקלות הייתה השפה הגרפית, שאיתה ממש עפתי לאחר גיבוש הרעיון העיצובי.

מאיפה הגיעה ההשראה לעיצוב ?

את ההשראה לקחתי מתחום האופנה בעיקר מבדים של בגדים ומטקסטורות. משם יישמתי את השפה הגרפית לעיצוב המסכים, אייקונים, צבעוניות, פונטים וכמובן הלוגו.


מסכי אפליקצייה | BOOBA איילת רום

מה היו הצעדים המשמעותיים שקידמו את יצירת הפרויקט ?

לפני שיצרתי את השפה הגרפית קיבלתי המון השראות מאתרים שונים בתחום האופנה וראיתי את הטרנדים העכשוויים. לאחר מכן יצרתי מסכי WIREFRAMES כדי שיהיה לי הרבה יותר קל לדעת מה אני מעצבת בכל מסך. בנוסף לכך ביקשתי מחברים, מהמרצים ואנשי מקצוע לעבור על המסכים, לראות את העיצוב. זה עזר לי מאוד ויישמתי הרבה מהעצות שניתנו לי.

האם הייתה לך שיטה לעבודה?

השיטה שלי הייתה קודם כל להגדיר את קהל היעד. מתוך הנתונים שאספתי מדובר בקהל יעד של נשים בגילאים 18-35 שנים. ביצעתי סקר וממנו הבנתי מה הכי חשוב למשתמשות של האפליקציה, זיהיתי את הצרכים שלהן, מה הן אוהבות ומה חשוב להן. לאחר שניתחתי את כל התשובות קיבלתי הרבה יותר רעיונות להציע להן במסכי האפליקציה השונים, מבחינת אפשרויות עיצוב הבגד. הן יכולות לבחור באפליקציה איזה בגד הן רוצות לעצב וגם מעצבות אותו לפי טעמן האישי.

יש לך עצות לסטודנטים שעובדים עכשיו על פרויקט גמר?

העצה העיקרית שלי זה ללמוד ולראות מה הולך היום בשוק העיצוב, לעקוב אחרי הטרנדים העכשוויים. להמשיך ללמוד כל הזמן ולהתפתח בתחום העיצוב. זה הדבר הכי כיף שיש.


עיצוב קמפיין פרסומי לפרינט ולרשתות חברתיות | BOOBA איילת רום

לעבודות נוספות של איילת בקרו בדף העיסקי שלה בפייסבוק או באתר https://www.ayeletgraphic.com/


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
Archive
bottom of page